Продавець "СК -ТехнологіЇ" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
29 відгуків
Системы точного земледелия и GPS мониторинга HansehofПосмотреть!
СК-Технології
+380 (50) 323-21-19
+380 (96) 076-51-52
+380 (50) 442-81-31

Зберігання, експлуатація, ремонт і монтаж шин

Зберігання, експлуатація, ремонт і монтаж шин — як це правильно

 

Зберігайте шини чистими і подалі від джерел тепла, світла, озону або вуглеводнів (органічних растровителей). Уникайте тривалого потрапляння на шини прямих сонячних променів. Запобігти будь-який контакт з жирами, бензином, рідкими розчинниками або іншими чинниками, які можуть пошкодити гуму. Уникайте зберігання безкамерних шин в горизонтальному положенні, горизонтально можуть зберігатися тільки малі шини (максимально 6 місяців). Якщо шини зберігаються горизонтально, то повинні бути укладені грунтозацепом проти грунтозацепа. Якщо шини зберігаються намонтированными на обід, то зменшити тиск в шинах. Переконайтеся, що всередині шин немає води або вологи. Ніколи не зберігайте шини довгий час укладеними безпосередньо на землю.

РЕМОНТ ШИН

З причини безпеки шини можуть ремонтувати тільки фахівці з відповідним інструментом.

ПРАВИЛЬНЕ ВИКОРИСТАННЯ ШИН

При навантаженні шини необхідно враховувати співвідношення між швидкістю, тиском в шині і вантажопідйомністю шини. Перевантаження призводить до передчасного руйнування шини. Застосовуйте технічну документацію і табличку тиску в шинах, яка визначає завантаженість і тиск для різних швидкостей експлуатації. Малий тиск веде не тільки до поганого коченню шини, але також поділу вкладишів, або іншим пошкодженням вкладишів шин. Перекачування збільшує твердість шини та умеьшает стійкість до ударів, веде до пошкодження вкладишів шин. Монтаж і демонтаж шин може бути небезпечний і повинен проводитися тільки навченим і кваліфікованим персоналом, використовують відповідний інструмент і порядок роботи. Недотримання цього порядку може призвести до неправильної посадки шини на обід і згодом викликати руйнування шини з силою вибуху, що може призвести до важкого поранення або смерті. Монтаж
1. Переконайтеся, що обід, шина і автокамери є сумісними.
2. Проконтролюйте, що шина придатна для устаткування/машини. Користуйтеся лише ухваленими ободи, або схвалені виробником шини.
3. Завжди застосовуйте тільки відповідне спеціальне обладнання і інструменти.
4. Обід повинен бути чистим і у відмінному стан (неушкодженим тощо ), якщо це необхідно, очистити обід наждачним папером. Ні в якому разі не монтуйте шини на ободи з тріщинами, сильно деформовані, що мають сліди ремонту зварюванням і т. п.
5. Уважно прокотролируйте внутрішню і зовнішню сторону шини з метою ідентифікації можливого ушкодження. Якщо обсяг пошкодження робить ремонт неможливим, то шина повинна бути переведена у відходи.
6. У разі монтажу з камерою завжди використовувати справну нову камеру і вкладиш для даного розміру. При монтажі безкамерних шин на безкамерні ободи завжди використовуйте новий безкамерний вентиль.
7. Перед монтажем змастіть обід і п'яту шини. Застосовуйте тільки належний замасливатель, який не зіпсує шину (ніколи не застосовуйте замасливатели на базі силиконаили бензину).
8. Рекомендуємо вертикальний монтаж. У випадку горизонтального монтажу необхідно проконтролювати, що нижня п'ята всілася правильно.
9. Настроміть шину на обід точно напроти отвору вентиля (враховуйте, якщо зазначено, правильний напрям обертання шини). З допомогою монтажного важеля поступово перемістіть першу п'яту через край обода. Потім вкладіть у шину злегка накачану камеру, досить оброблену тальком (якщо монтується). Встановіть вентиль і злегка його зафіксуйте запобіжної шайбою. Надіньте другу п'яту, просувайтеся поступово так, щоб ви закінчили у вентиля.
10. Для правильного прилягання і центрования шини намонтируйте внутрішній вкладиш вентиля. Понемного накачуйте і котролюйте правильність прилягання п'яти шини. Переконайтеся, що п'ята шини не защемила камеру.
11. При накачуванні дотримуйтесь безпечної дистанції, всегла застосовуйте запобіжну кліть, якщо можливо прикріплену до стіни або запобіжної ланцюга. Під час вимірювання тиску переконайтеся, що жодна з частин вашого тіла не перебуває на траєкторії польоту внутрішніх частин вентиля або його ковпачка. Рекомендується використовувати відповідне обладнання для обмеження тиску. Використовуйте фільтр і видалювач вологи для стисненого повітря, необхідний для pro видалення вологості і пилу. Ніколи не використовуйте для установки п'яти шини молоток.
12. Продовжуйте накачувати. Переконайтеся, що шина не накачана більш ніж на 250 кПа, якщо п'яти шини встановлені неправильно — то не сядуть і не будуть відцентровані на колесі. Якщо п'ятки не прилягають правильно, випустіть повітря, змажте і знову накачайте. Повторюйте цю операцію поки п'яти не сядуть правильно.
13. Потім проконтролюйте монтаж вентиля. Накачайте шину у відповідності з навантаженням — див. таблицю в керівництві.
14. Переконайтеся, що вентиль не стосується обода, гальмівного барабана та інших міцних металевих частин.
Демонтаж
Ніколи не намагайтеся демонтувати накачану шину. Завжди демонтуйте внутрішній вкладиш вентиля. Проконтролюйте перед демонтажем, що шина повністю без повітря. Ніколи не використовуйте інструменти, які можуть пошкодити обід або п'яту шини.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner