Продавець "СК -ТехнологіЇ" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
29 відгуків
Системы точного земледелия и GPS мониторинга HansehofПосмотреть!
СК-Технології
+380 (50) 323-21-19
+380 (96) 076-51-52
+380 (50) 442-81-31

Кондиціонери

   Що потрібно знати при встановленні та ремонті системи кондиціювання повітря

Причини виходу з експлуатації компресора системи кондиціювання: - Мікровідплив холодоагенту (R134) через погані з'єднання - Витоку не виявлено під час попереднього ремонту кондиціонера автомобіля

- Не очистили систему кондиціювання від бруду під час попереднього ремонту системи кондиціювання
- Не замінили ресивер-осушувач під час попереднього ремонту
- Наявність вологи (конденсату) у системі
- Неправильна полярність при підключенні до бортової мережі автомобіля
- Неправильна кількість олії або олія не того типу при додаванні фреону
- Неправильна кількість холодоагенту

Ремонт системи полягає не просто в заміні найдорожчого елемента системи - компресора, а й у ретельному дотриманні технології цієї процедури за наявності досвіду у механіків та якісного спеціального обладнання на сервісній станції.

Пам'ятайте, що перед заміною компресора обов'язковою є процедура промивання системи.

У процесі промивання з контуру видаляються сторонні частки, волога, олія та залишки холодоагенту. Повний цикл промивання контуру системи кондиціювання займає близько 1:00.

Промивання проходить у два етапи:

- промивання системи холодоагентом за допомогою спеціальної сервісної станції, яка підтримує такий режим роботи;

- промивка спеціальним складом R141 (він відмінно розчиняє масла та інші домішки в системі) та подальше сушіння азотом. Не можна замінювати цей склад спиртом, бензином, ацетоном чи гасом. Можна з їх допомогою лише пошкодити ущільнення з'єднань та шланги.

Промивку слід проводити в обох напрямках.

Разом з промиванням системи обов'язково потрібно поміняти і ресивер-осушувач/акумулятор (Receiver Dryer). На сучасних автомобілях осушувач конструктивно виконаний у зборі з конденсатором - радіатором кондиціонера, якщо його конструкцією не передбачена зміна картриджа осушувача, то доведеться змінювати і сам радіатор кондиціонера. Крім цього, механіки повинні перевірити справність розширювальних клапанів (Expansion Valves) та інших деталей контуру системи кондиціювання.

Спеціальна олія для компресорів автокондиціонерів

Олія ПАТ (PAO) (поліальфаолефінова)

Олія ПАГ (PAG) (поліалкіленгліколева)

Масла ПАГ і ПАТ не змішуються, їх помилкове змішування призводить до утворення парафіноподібної субстанції та виходу з ладу компресора та розпилювачів.

Дуже коротко про роботу автокондиціонера:

На автомобілі встановлюється компресор з шайбами, що коливаються. Він зазвичай розташований у моторному відсіку на двигуні з правого боку і служить для стиснення під тиском холодоагенту (повний об'єм системи від 1 до 2 кг), що знаходиться в газоподібному стані. Компресор приводиться в дію ремінною передачею колінчастого валу. При стисканні в компресорі холодоагент переходить у рідкий стан і подається до випарника, розташованого в корпусі обігрівача під панеллю приладів. Там холодоагент через спеціальні розпилювачі випаровується із поглинанням енергії, завдяки чому утворюється холод. Повітря, що протікає повз випарник (evaporator - англ.), охолоджується про його пластини. Потім холодоагент знову подається до компресора. Для його кращої конденсації перед конденсором встановлені два додаткові вентилятори. Потужність охолодження автокондиціонера регулюється електронікою і залежить від температури зовнішнього повітря, температури в салоні та заданого значення бажаної температури, а також кількості пасажирів в машині.

Конструкція компресора кондиціонера

На все обладнання Sanden та Danso встановлено нашої компанії - гарантія.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner